Afbudspolitik
Hos Frisør Kim Magne sætter jeg pris på din tid – og jeg håber, du også respekterer min. For at sikre en god planlægning og undgå spildt arbejdstid, har jeg følgende afbudspolitik:
Afbud og ændringer af tid
Afbud eller ændring af din aftale skal ske senest 24 timer før den aftalte tid. Dette giver mig mulighed for at tilbyde tiden til en anden kunde.
Udeblivelse eller for sent afbud
Ved afbud senere end 24 timer før aftalen, forbeholder jeg mig retten til at opkræve et gebyr svarende til 50-100% af behandlingens pris, afhængigt af den tid og de ressourcer, der var reserveret.
Ved udeblivelse forbeholder jeg mig retten til at opkræve 100% af behandlingens, med 8 dages betalingsfrist via MobilePay 74311. Hvis betaling udebliver, vil den blive sent til inkasso.
Dette skyldes, at vi har afsat tid specifikt til dig og muligvis har sagt nej til andre kunder.
Sådan melder du afbud
Du kan melde afbud via:
Telefon: 53545272
Afbud via sociale medier og sms godtages ikke, da jeg ikke altid ser dem og vil blive betragtet som udeblivelse.
Ved sygdom
Jeg har fuld forståelse for, at sygdom kan opstå pludseligt. Kontakt mig hurtigst muligt, så vurderer vi situationen individuelt.
OBS: Ved udeblivelse eller manglende betaling af gebyr, forbeholder jeg mig retten til at afvise fremtidige bookingforespørgsler.
Vh Frisør Kim Magne